Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol, který si můžete vygenerovat níže.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Balík se zbožím a reklamačním protokolem odnesete na libovolnou pobočku Zásilkovny, kde pouze nahlásíte tzv. návratový kód: 91651827 a o zbytek se již postará obsluha výdejního místa. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg). Pokud zvolíte jiný způsob zaslání, bude vám při uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis, u zásilek nad 2 kg obyčejný balík.

Zboží nám zašlete zpět na adresu expedičního skladu:
SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská


Reklamační protokol

Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
Email:
Číslo objednávky(faktury):
Číslo účtu pro vrácení částky:
Reklamované zboží:
Popis závady:
Datum nákupu (vystavení faktury):
Datum uplatnění reklamace:




Najdete nás i na sociálních sítích

Sledujte nás také na sociálních sítích a získejte infomace o akcích a slevách!